Często zadawane pytania

Gdzie są moje pliki? / Nie otrzymałem plików

Jeżeli zamówienie zostało popranie opłacone, linki do pobrania plików zostały wysłane na twój adres email. Jeśli nie dostałeś wiadomości ze sklepu z linkami do pobrania sprawdź foldery Spam/Junk. Linki do pobrania nie są dostępne w panelu klienta.

Czy ebook można czytać na komputerze?

Tak, wszystkie dostępne formaty działają poprawnie na komputerze, ale zwykle domyślnie komputer Windows posiada jedynie program od obsługi PDF. Aby na komputerze otworzyć plik EPUB lub MOBI, musisz zainstalować odpowiedni program do ich czytania. Sprawdź nasz poradnik tutaj.

Czy książka będzie działać na Kindle?

Na urządzenia Kindle dedykowanym formatem jest format MOBI. Jeśli chcesz czytać książkę na czytniku Kindle, upewnij się, że pozycja, którą kupujesz jest dostępna w formacie MOBI.

Czy ebooki są zabezpieczone?

Nie stosujemy zabezpieczeń DRM, ale wszystkie pliki są zabezpieczone znakiem wodnym. Rozwiązanie to pozawala na ochronę plików, a jednocześnie pozwala użytkownikowi na otwieranie plików na wielu urządzeniach i aplikacjach.

Czy mogę zapłacić w innej walucie?

Sklep obsługuje jedynie walutę PLN. Jeśli wykonujesz płatność z konta zagranicznego w innej walucie, przelew może zostać przewalutowany i otrzymamy płatność w innej kwocie niż faktyczna wartość zamówienia. W takim przypadku status zamówienia się nie zmieni na opłacony, a przelew zostanie zwrócony w ciągu 14 dni.

Śledź nas w social media
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.